29 Ağustos 2023 Salı

gerçekten gerek var mı?

bunları söylemenize gerçekten gerek var mı? yani sizce biz bunları bilmiyor olabilir miyiz? söylediklerinizi farkında değil miyiz? ilk defa sizden duyuyor olabilir miyiz? siz söyledikten sonra "valla şu an aydınlandım" diyor olabilir miyiz?

- sen kilo mu aldın?

- kilo versen, yüzün çok güzel aslında

- diyet falan bir şeyler düşünmüyor musun?

- bak biraz ağzını tutacacaksın, biraz da yürüyüş, o kadar ya

- benim de var 2 kilo fazlam, bak 2 güne vermiş olurum

- her şey kafada bitiyor

- bir yaşam koçu var, whatsapp'tan takip edip, soruyor ne yedin diye

- bir diyetisten biliyorum, benim arkadaşımı 20 kilo zayıflattı

- akupunktur denedin mi?

- kilo, insanın kendine yaptığı en büyük kötülük

- bir kere vermeye başlayınca, devamı geliyor

- 21 günün sonunda bütün alışkanlıklar değişiyormuş, doktorlar diyor

- günde 2 öğün makbul, günde 4 öğün iyi diyorlar, günde 5 öğün verdi benim diyetisyen

- mide botoksu iyi diyorlar

- benim arkadaşım mide ameliyatı oldu, çok memnun

- belin incecikti senin, çok güzeldin o zamanlar


lütfen fikriniz sorulmadıysa kimsenin kilosu ve hatta dış görünüşü hakkında yorum yapmayın. yapmayın yahu, bu konuda da bir fikriniz olmayıversin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder