19 Ağustos 2014 Salı

asıl neden?




mevcut kilo: 75
hedef kilo: 60 kg
hedef tarih: 01 haziran 2015
hedef kiloya ulaşmak için kalan gün sayısı: 284

benim kilolarımdan kurtulmak istememin 3 ana nedeni var;

1. erkek arkadaşım, oldukça fit görünümlü ve yakışıklı bir adamdır. ben yanında sevgilisi gibi değil de daha çok kankası gibi duruyorum. hani her güzel adamın yanında kendisinden hiç çekinilmeyen kız arkadaşlar vardır ya... onlardan...

2. fotoğraflarda gerçekte olduğumdan daha tombalak görünüyorum. sosyal medyanın bu kadar hayatımızda olduğu bir dönemde, her fotoğrafı elemeden geçirecek zaman olmuyor. bir bakıyorsun, bir arkadaşın facebook'ta güreşçi kollarını ve iri kırmızı yanaklarını tüm tanışlarınla paylaşıvermiş. kendi isminin etiketini kaldırıp, profilinde saklayıncaya kadar kimbilir kimler gördü seni?
içlerinden "ay yazık bu kıza ya, nasıl kilo almış, bir zamanlar mahallenin en güzel kızıydı" diye geçirdiklerini bilirsin. bu, bütün genç kızlığını popüler ve güzel bir kız olarak geçirmiş biri için oldukça travmatik bir durum. küçüklüğünde bile gürbüz olan kızlardan değildim zira :)

3. istediğim tarzdaki kıyafetler hep zayıflara göre tasarlanmış. bikiniden tutun mantoya kadar sevip, arşivlediğim bütün kıyafetlerin bana göre olan bedenlerini verseler bana, hiç biri güzel durmaz üstümde. çünkü beğendiğim her şey 55 kilo ve altı insanlar için.
ama her tombiğin zayıfladığında giymek için hayalini kurduğu bir kıyafet vardır; benimki kot mini etek ve altında da çizme. eğer bir gün giymeyi başarabilirsem, fotoğrafını çeker, altına "the end" yazar, blogun da son fotoğrafı ve yazısı yaparım.


vermem gereken kilo miktarı 15'e çıktı. oldukça zor bir kış beni bekliyor. hay bin kunduz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder