28 Ağustos 2014 Perşembe

neyi bekliyorum?


mevcut kilo: 76,2 kg
hedef kilo: 60 kg
hedef tarih: 01 haziran 2015
hedef kiloya ulaşmak için kalan gün sayısı: 275

kendimce masum saydığım dondurma konusunu da rafa kaldırmak gerekiyor sanırım...

tatlı, insanı gerçekten yoldan çıkaran bir tat. tatlıyı yiyip, bir süre sakinliyorsunuz, sonra hop tekrar istiyor bünye... içimde bir canavar var sanki, beslemedikçe bağırıp, çağırıp ortalığı ayağa kaldırıyor, ben de sussun diye tatlı veriyorum. bu kısır döngü içinde dönüp duruyorum.

bu sabah tartıyı görünce; daha ne beklediğimi sorguladım. neyi bekliyorum kendime yeni bir hayat planı çizmek için? 100 kilo mu olayım? kapılardan sığamayınca mı aklım başıma gelsin? "maşallah fil gibi oldu." mu desinler arkamdan? bol gelen pantalonlarım tayt gibi mi olsun? yokuşlardan yuvarlanarak mı ineyim? yere bir şeyin düşmesi kabusum mu olsun? XL olduğum yetmezmiş gibi, mağazalara XXL mı sorayım?
nedir yani beni harekete geçirecek olan?

yıllar sonra televizyonlarda nasıl bir mucizeye imza attığımı anlatamayacak mıyım ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder