16 Ağustos 2014 Cumartesi

sorun ben değilim...


kilo: 74,7

"çok yemiyorsun ama yine de kilo veremiyorsun, bence metobolizmanda sorun var" dediler. ve ben buna bayağı inandım. sorunu kendimde değil, tıpta aradım.
dün bir dizi test yaptırdım. sonuç; aslan gibiyim... her şeyim normal.

yani kilo veremiyor olmamın nedeni yine benim. düzensiz beslenmem, durmaksızın çikolata yiyor olmam...
test sonuçlarını alınca önümde iki seçenek oluştu:

1. kilolarınla barış, bedeninle barış, tombiş yaşa
2. ver kurtul

hala 2.yi seçiyorum.

1 yorum:

  1. acaba yor testi yaptırdın mı ? :)
    Ben kilo vermeyi istediğim zamanlarda vücudumdan sarkan yağların beni boğduğunu hissetmiştim o yüzden Aynadaki ben için adında bir blog açtım, kararlıyım dedim inanır mısın 5 ay boyunca gram çikolata yemedim alkolu neredeyse yok denecek kadar azdı, günde 5-6 ana ve ara öğün yaptım 6 ayın sonunda 72 kiloluk benden kızım kadar bir kilo çıktı demek ki dedim gerçekten isteyince oluyormuş :) ve 6 ay sonunda 57 kiloya kadar indim :) insanlara yaranamıyor sun bazılar çocuk gibi kalmışsın dedi :) aradan 2 yıl geçti şu anda 63 kiloyum eskisi kadar çaba sarf edemiyorum, ama yine 50 li kilolara ulaşmaya çalışıyorum hedefim 55 di hiç ulaşamadım ama olsun :) kilo verdikçe insanın kendisini ve iradesini sevmesi kadar güzel bir şey yok . Sana bol azim ve azmin sonucu başarı diliyorum.. kilo verme savaşında bunları yaşamış biri olarak yanındayım sevgiler :)

    YanıtlaSil